CLASSES D’ANGLÈS
Babies
1 – 3 anys
EXPERIENCES FOR A LIFETIME
Alumnes de primera etapa d’Educació Infantil
Els bebès estan en una etapa de molta experimentació i gran capacitat per adquirir informació. Per aquest motiu el programa que proposem per aquesta edat està enfocat en provocar experiències vivencials els nadons.
CLIP CLAP – YOUNG LEARNERS
Alumnes de primera etapa d’Educació Infantil
Els bebès comencen a fer coses per ells mateixos. És una edat en la que comencen a menjar i vestir-se sols, abandonen els bolquers…
Clip Clap Young Learners aprofita aquestes situacions per ajudar a reforçar la seva autonomia, treballant a partir d’històries amb aquesta temàtica, i a més ho fa en anglès.
Kids
3 – 7 anys
A quí no li ha agradat de petit buscar un tresor?
A la recerca del tresor és una activitat màgica adreçada a qualsevol infant que tingui inquietud d’experimentar, explorar, manipular, etc.
Considerem que és una activitat molt completa en tots els sentits, ja que comporta treballar en equip, buscar solucions, planificar-se, adquirir coneixements històrics i curiosos i aprendre a competir.
El canal de comunicació és la llengua anglesa, amb l’objectiu de desenvolupar-se amb total naturalitat. S’utilitzen els recursos de la psicomotricitat i les manualitats per portar a terme el programa.
CLIP CLAP – GROWING UP
Alumnes de segona etapa d’Educació Infantil
(3-4-5 anys)
Treballem a partir d’històries contextualitzades en situacions reals i quotidianes per tal que els nostres alumnes s’identifiquin amb els personatges, i puguin arribar a ser ells mateixos els autèntics protagonistes de les històries. A través dels diàlegs dels personatges de les històries, proporcionem als nostres alumnes expressions, vocabulari relacionat i estructures lingüístiques en anglès.
D’aquesta manera, ells interioritzen cadenes de llenguatge perfectament estructurades i plenes de significat global contextualitzat, cosa que els permet fer un ús creatiu de l’idioma.
CLIP CLAP – START READING
Alumnes de Cicle Inicial de Primària
(6-7 anys)
Clip Clap- Start Reading segueix treballant amb històries contextualitzades en situacions reals i quotidianes, i aprofita els diàlegs dels personatges protagonistes per iniciar als alumnes en l’aprenentatge de la lecto-escriptura, sense oblidar tot el treball de comprensió i expressió oral tan important en l’aprenentatge d’un idioma, essencial en aquestes edats primerenques.
COOKING
A les classes de cooking volem que els alumnes aprenguin anglès a través de la cuina, on la base, que és l’speaking, els ajudi a desenvolupar les seves habilitats lingüístiques i s’expressin amb la llengua que estan aprenent.
Són classes dinàmiques on cada alumne realitza una part de la recepta i treballen en equip per dur-la a terme. A més de la recepta, la classe es complementa amb una activitat en anglès, jocs i vídeos on poden treballar el listening a través de cançons i vídeos curts.
Tweens
8 – 11 anys
És un programa molt divertit que es combina amb la gran personalitat d’una noia inquieta que té moltes ganes de conèixer món. Amb els seus viatges ella descobreix nous països, la seva cultura, què mengen i com viuen. A través dels viatges de la Sammy coneixem tot el que ella visita i aprenem l’anglès.
A on es pot anar de vacances? I què es pot fer quan vas de vacances? La resposta és infinita!
D’aquí ens endinsem, com molt be diu el nom, en un viatge espectacular de la mà de la llengua anglesa.
DESCRIPCIÓ DE LA TEMÀTICA
Misteries of Sammy és un programa amb moltes emocions i curiositats, afeguint la gran personalitat d’una noia inquieta que té moltes ganes de conèixer món. Li agrada experimentar, posar-se en els asuntes dels altres i resoldre mistèris. El llarg dels seus descobriments s’enriqueix de molts coneixements de diferents àmbits, i per aquest motiu, fa que aquest programa sigui molt enriquidor per l’alumne.
Com sempre, amb la nostra filosofia de treball utilitzarem tot de material didàctics que ens ajudin a entendre i interectuar constantment. Volem aconseguir classes amb vida i personalitat que s’adaptin al nivell i ritme del grup classe i que els hi sigui d’allò més curiòs i divertit.
L’OBJECTIU
L’objectiu principal d’aquest programa és aplicar tot allò que fins ara s’ha après, però sense que l’alumne li sembli repetitiu i cansat. Evitar la frase típica: «-tornem a fer el present simple»… No, això NO! Nosaltres treballarem explicant, experimentant, parlant, comprenent d’una forma natural a on aplicar el verb correcte, l’adjectiu, etc sorgueixi d’una forma natural.
QUÈ TREBALLAREM
Treballarem tot de misteris, curiositat, històries, llaguendes, etc on podrem aplicar tots els continguts del que es necessita per domunar una llengua, però d’una forma dinàmica, divertida, real i d’interès per l’alumne: Reading, Vocabulary, Writing, Listening, Speaking, Use of English…
A les classes de cooking volem que els alumnes aprenguin anglès a través de la cuina, on la base, que és l’speaking, els ajudi a desenvolupar les seves habilitats lingüístiques i s’expressin amb la llengua que estan aprenent.
Són classes dinàmiques on cada alumne realitza una part de la recepta i treballen en equip per dur-la a terme. A més de la recepta, la classe es complementa amb una activitat en anglès, jocs i vídeos on poden treballar el listening a través de cançons i vídeos curts.
Teens
12 – 16 anys
Aquest és un programa destinat a adolescents que volen ampliar el seus coneixements de la llengua anglesa. Plantegem les xarxes socials, youtube, etc. com a canal de comunicació i de referència del nivell de la llengua anglesa que volem aconseguir.
Parlar amb total naturalitat amb qualsevol persona de qualsevol lloc del món. És una temàtica que ens permet treballar qualsevol tipus de conversa.
A les classes de cooking volem que els alumnes aprenguin anglès a través de la cuina, on la base, que és l’speaking, els ajudi a desenvolupar les seves habilitats lingüístiques i s’expressin amb la llengua que estan aprenent.
Són classes dinàmiques on cada alumne realitza una part de la recepta i treballen en equip per dur-la a terme. A més de la recepta, la classe es complementa amb una activitat en anglès, jocs i vídeos on poden treballar el listening a través de cançons i vídeos curts.
Adults
+18 anys
Avui en dia, l’anglès és la llengua universal, la que necessitem per poder-nos comunicar a qualsevol lloc del món.
A les classes de Mou-te pel món volem que els alumnes s’expressin en aquesta llengua, sentint-se còmodes i aprenent vocabulari encarat als viatges.
Durant el curs visitarem, a traves d’imatges i vídeos, diferents països, els llocs que podem visitar d’aquests, com moure’ns en un aeroport, com reservar una habitació, llogar un cotxe, entendre el menú d’un restaurant, etc.
L’hora de classe esta destinada al speaking, mitjançant converses en anglès entre tots els participants, per agafar fluïdesa i perdre la vergonya.
Què és Looking for a treasure?
Looking for a treasure és un metodologia vivencial per infants d’1 a 7 anys, basat en transmetre inquietud, experimentació, exploració i molt moviment.
Cada classe és diferent, busquem i trobem tresors, i un cop trobats els posem dins el nostre cofre «the magic box«. Tots junts llegirem històries fantàstiques que ens ajudaran a trobar el gran tresor. Abans però, tots i totes haurem de viure moltes aventures: com sobreviure a una tormeta, pescar peixos, trobar un lloc on viure… milions de coses!
L’objectiu és estimular i expressar-se en la llengua anglesa en tot moment mitjançant el TOUCH and LEARN.
Què és Travelling with Sammy?
Exploradors! Us agrada viatjar?
El programa de “Sammy” s’endinsa amb la gran personalitat d’un noi/@ inquiet@ que té moltes ganes de conèixer el món. L’infant és “THE REPORTER” que informa del seu viatge, planteja la història, descriu
l’entorn i explica les vivències (WHAT, WHO, WHEN, WHERE, HOW…). S’utilitzen materials, recursos i plantejaments variats per resoldre els diferents projectes formulats. La idea és recrear el màxim el que estem aprenent, de forma que el joc i la dinàmica sigui sempre present. Es treballa amb una “magic box” a on hi posem tot el que aprenem i objectes que ens relacionen amb el país a on viatgem. I complementem el nostre aprenentatge amb la lectura.L’objectiu és aprendre a moure’s pel món i passar-s’ho d’allò més bé.
SEE YOU SOON!
INDIA
MEXIC
TAMBÉ TREBALLEM...
INTERCANVIEM
Què és Mysteries of Sammy?
Investigadors! Us agraden les curiositats?
El programa de “Mysteries of Sammy” s’endinsa amb la gran curiositat d’un noi/@ inquiet@ que té moltes ganes d’explorar misteris. L’infant és “THE JOURNALIST” que investiga un misteri o curiositat, valora
les pistes de que disposa, analitza l’entorn i explica el desenvolupament del misteri (WHAT, WHO, WHEN, WHERE, HOW…). S’utilitzen materials, recursos i plantejaments variats per resoldre els diferents projectes formulats. La idea és recrear el màxim el que estem aprenent, de forma que el
joc i la dinàmica sigui sempre present. Es treballa amb una “magic box” a on hi posem tot el que aprenem i la nostre “travel guide” on redactem tot sobre el misteri a resoldre. Donem molta força aprendre mitjançant la lectura, a on ampliem el nostre vocabulari, estudiem les diferents estructures, i analitzem els temps verbals.
MAMMOTHS
CASTLES
TAMBÉ TREBALLEM...
INTERCANVIEM
Què fem a les classes de cooking?
Treballem mitjançant temàtiques que ens permeten aprendre molt de vocabulari, ser creatius, jugar i confeccionar el nostre llibre de receptes.
SUPERMARKET
En aquesta temàtica treballem l’estructura de l’espai: com estan col.locats els aliments (tipologia: pastes, sopes, llets…).
El procès de compra que se segueix, les preguntes que fariem, el nom dels aliments i el preu de les coses.
MARKET
El projecte que hem vinculat aquesta temàtica és l’elaboració d’una parada de mercat. El producte: menjar
preparat per pica-piques. A part de cuinar, s’ha fet el plat en pastalina que ho simbolitzarà i en cada producte
les tarjetes de productes que s’han utilitzat per la seva elaboració.
VEGETABLE GARDEN
L’últim projecte del curs, consisteix en conèixer d’on surten els aliments i per això fem un hort. Posant tot tipus
de detalls i treballant tot el vocabulari relacionat.
EN ELS TRES CASOS, ho aprenem jugant. Mitjançant el joc simbólic utilitzem una caixa registradora de compra i practiquem la converça, amb monedes
treballem les quantitats, amb cistells escollim els productes i amb carros agafem tots els productes que necessitem de la nostra llista d’ingredients… A més a més, disposem de
dominos, bingos, i altres recursos per ontinuar aprenent. I sobretot, sobretot CUINEM MOLT!
LA METEDOLOGIA
LA CREATIVITAT
EL VOCABULARI
EL MERCAT
L'HORT
EL JOC
LA RECEPTA
L'APRENENTATGE
Què és Clip Clap English for kids?
Clip Clap English for kids és un mètode global per infants d’1 a 7 anys, basat en la motivació de l’alumne estimulant-lo a través del joc, de les cançons i sobretot de les històries, per tal de poder crear situacions en anglès, en les que l’alumne podrà desenvolupar al màxim les habilitats lingüístiques per tal de comunicar-se en aquest idioma.
Clip Clap English for kids és un mètode actiu, divertit, estimulant, flexible i efectiu que pretén iniciar als alumnes a partir d’1 any en l’aprenentatge significatiu de l’anglès d’una manera natural, simulant l’adquisició de la llengua materna.
L’experiència de més de 12 anys de Clip Clap, ha demostre que els alumnes de curta edat que han estat aprenent un altre idioma abans dels 3 anys, tenen moltes més competències en aquesta nova llengua, ja que aprenen el so, el ritme i l’estructura de l’idioma durant el període sensitiu de l’aprenentatge i per tant l’interioritzen d’una manera molt més natural.
Clip Clap for kids posa, a l’abast del mestre, una gran quantitat de recursos que proporcionen la possibilitat d’utilitzar, viure i experimentar amb aquesta nova llengua d’una manera continuada, a l’escola i a casa.
Clip Clap English for kids treballa a partir d’unes històries molt properes als alumnes i als seus interessos, ja que són situacions reals i quotidianes amb les que els infants d’aquestes edats es senten plenament identificats.
Aquestes històries, a través dels diàlegs dels seus protagonistes, proporcionen un vehícle únic per fer arribar als nens expressions, vocabulari i estructures lingüístiques en anglès. Els nens no es limiten a aprendre llistes de vocabulari, sinó que aprenen «cadenes de llenguatge» perfectament contextualizades i plenes de significat global, el vocabulari va sempre acompanyat d’un context i d’alguna cosa més. L’infant interioritza l’estructura de l’idioma, la qual cosa li permet fer-ne un ús creatiu i es garanteix així la comunicació.