CLASSES D’ANGLÈS

 

PROGRAMES PER EDATS

DOCUMENT DESCARREGABLE INFORMACIÓ

Babies

1 – 3 anys

Kids

3 – 7 anys

Tweens

8 – 11 anys

Teens

12 – 16 anys

Adults

+18 anys

 

EL DETALL DELS NOSTRES PROGRAMES

DOCUMENT DESCARGABLE DETALL ANGLÈS

Què és Looking for a treasure?

Looking for a treasure és un metodologia vivencial per infants d’1 a 7 anys, basat en transmetre inquietud, experimentació, exploració i molt moviment.

Cada classe és diferent, busquem i trobem tresors, i un cop trobats els posem dins el nostre cofre «the magic box«. Tots junts llegirem històries fantàstiques que ens ajudaran a trobar el gran tresor. Abans però, tots i totes haurem de viure moltes aventures: com sobreviure a una tormeta, pescar peixos, trobar un lloc on viure… milions de coses!

L’objectiu és estimular i expressar-se en la llengua anglesa en tot moment mitjançant el TOUCH and LEARN.

FITXA DESCRIPCIÓ LOOKING FOR THE TREASURE

VIDEO LOOKING FOR THE TREASURE

 

Les temàtiques per nivells

DESCARREGABLE_CONTINGUTS PER NIVELLS

PIRATES

Nivell 1

EXPLORERS

Nivell 2

INDIS

Nivell 3

VIKINGS

Nivell 4

EGIPCIS

Nivell 5

Què és Travelling with Sammy?

Exploradors! Us agrada viatjar?
El programa de “Sammy” s’endinsa amb la gran personalitat d’un noi/@ inquiet@ que té moltes ganes de conèixer el món. L’infant és “THE REPORTER” que informa del seu viatge, planteja la història, descriu
l’entorn i explica les vivències (WHAT, WHO, WHEN, WHERE, HOW…). S’utilitzen materials, recursos i plantejaments variats per resoldre els diferents projectes formulats. La idea és recrear el màxim el que estem aprenent, de forma que el joc i la dinàmica sigui sempre present. Es treballa amb una “magic box” a on hi posem tot el que aprenem i objectes que ens relacionen amb el país a on viatgem. I complementem el nostre aprenentatge amb la lectura.L’objectiu és aprendre a moure’s pel món i passar-s’ho d’allò més bé.
SEE YOU SOON!

FITXA DESCRIPCIÓ TRAVELLING

INDIA

ADHESIUS A4

MEXIC

ADHESIUS A45

TAMBÉ TREBALLEM...

FITXES ACTIVITATS_23

INTERCANVIEM

FITXES ACTIVITATS_22

Què és Mysteries of Sammy?

Investigadors! Us agraden les curiositats?
El programa de “Mysteries of Sammy” s’endinsa amb la gran curiositat d’un noi/@ inquiet@ que té moltes ganes d’explorar misteris. L’infant és “THE JOURNALIST” que investiga un misteri o curiositat, valora
les pistes de que disposa, analitza l’entorn i explica el desenvolupament del misteri (WHAT, WHO, WHEN, WHERE, HOW…). S’utilitzen materials, recursos i plantejaments variats per resoldre els diferents projectes formulats. La idea és recrear el màxim el que estem aprenent, de forma que el
joc i la dinàmica sigui sempre present. Es treballa amb una “magic box” a on hi posem tot el que aprenem i la nostre “travel guide” on redactem tot sobre el misteri a resoldre. Donem molta força aprendre mitjançant la lectura, a on ampliem el nostre vocabulari, estudiem les diferents estructures, i analitzem els temps verbals.

FITXA DESCRIPCIÓ MYSTERIES

MAMMOTHS

ADHESIUS A46

CASTLES

ADHESIUS A44

TAMBÉ TREBALLEM...

FITXES ACTIVITATS_23

INTERCANVIEM

FITXES ACTIVITATS_22

Què fem a les classes de cooking?

Treballem mitjançant temàtiques que ens permeten aprendre molt de vocabulari, ser creatius, jugar i confeccionar el nostre llibre de receptes.

SUPERMARKET

En aquesta temàtica treballem l’estructura de l’espai: com estan col.locats els aliments (tipologia: pastes, sopes, llets…).

El procès de compra que se segueix, les preguntes que fariem, el nom dels aliments i el preu de les coses.

MARKET
El projecte que hem vinculat aquesta temàtica és l’elaboració d’una parada de mercat. El producte: menjar
preparat per pica-piques. A part de cuinar, s’ha fet el plat en pastalina que ho simbolitzarà i en cada producte
les tarjetes de productes que s’han utilitzat per la seva elaboració.

VEGETABLE GARDEN
L’últim projecte del curs, consisteix en conèixer d’on surten els aliments i per això fem un hort. Posant tot tipus
de detalls i treballant tot el vocabulari relacionat.

EN ELS TRES CASOS, ho aprenem jugant. Mitjançant el joc simbólic utilitzem una caixa registradora de compra i practiquem la converça, amb monedes

treballem les quantitats, amb cistells escollim els productes i amb carros agafem tots els productes que necessitem de la nostra llista d’ingredients… A més a més, disposem de
dominos, bingos, i altres recursos per ontinuar aprenent. I sobretot, sobretot CUINEM MOLT!

FITXA DESCRIPCIÓ COOKING

LA METEDOLOGIA

FITXES ACTIVITATS_2_linies de tall5

LA CREATIVITAT

dav

EL VOCABULARI

rbt

EL MERCAT

smartcapture

L'HORT

smartcapture

EL JOC

IMG_20200206_172647

LA RECEPTA

dav

L'APRENENTATGE

IMG_20191017_164657

Què és Clip Clap English for kids?

Clip Clap English for kids és un mètode global per infants d’1 a 7 anys, basat en la motivació de l’alumne estimulant-lo a través del joc, de les cançons i sobretot de les històries, per tal de poder crear situacions en anglès, en les que l’alumne podrà desenvolupar al màxim les habilitats lingüístiques per tal de comunicar-se en aquest idioma.

Clip Clap English for kids és un mètode actiu, divertit, estimulant, flexible i efectiu que pretén iniciar als alumnes a partir d’1 any en l’aprenentatge significatiu de l’anglès d’una manera natural, simulant l’adquisició de la llengua materna. 
L’experiència de més de 12 anys de Clip Clap, ha demostre que els alumnes de curta edat que han estat aprenent un altre idioma abans dels 3 anys, tenen moltes més competències en aquesta nova llengua, ja que aprenen el so, el ritme i l’estructura de l’idioma durant el període sensitiu de l’aprenentatge i per tant l’interioritzen d’una manera molt més natural.

Clip Clap for kids posa, a l’abast del mestre, una gran quantitat de recursos que proporcionen la possibilitat d’utilitzar, viure i experimentar amb aquesta nova llengua d’una manera continuada, a l’escola i a casa.

Clip Clap English for kids treballa a partir d’unes històries molt properes als alumnes i als seus interessos, ja que són situacions reals i quotidianes amb les que els infants d’aquestes edats es senten plenament identificats.

Aquestes històries, a través dels diàlegs dels seus protagonistes, proporcionen un vehícle únic per fer arribar als nens expressions, vocabulari i estructures lingüístiques en anglès. Els nens no es limiten a aprendre llistes de vocabulari, sinó que aprenen «cadenes de llenguatge» perfectament contextualizades i plenes de significat global, el vocabulari va sempre acompanyat d’un context i d’alguna cosa més. L’infant interioritza l’estructura de l’idioma, la qual cosa li permet fer-ne un ús creatiu i es garanteix així la comunicació. 

L
WhatsApp chat